Kundservice


Beställning av produkter och gåvokort sker genom våra återförsäljare.
Vid frågor om våra produkter, gåvokort eller övriga ärenden, vänligen kontakta oss så hjälper vi dig.


Sök efter ditt paket

Var är mitt paket?


Leveransinformation:
Leverans sker med Postpaket till av mottagaren vald adress och paketet hämtas ut hos närmaste Postombud. Vid önskemål är det även möjligt att få gåvorna distribuerade direkt till kontor.

Mat och delikatesser (gäller ej pasta eller olivolja) skickas ut på önskad leveransdag med Postens åkeri mellan 08:00-16:00 (onsdag-fredag) i ett kylbeständigt, stötsäkert emballage. Om det inte finns någon på plats som kan ta emot leveransen, ställs paketet utanför dörren. Leverans av delikatesser och mat sker tidigast veckan efter att du registrerat din beställning.

Kundtjänst

Telefon (lager): 08 – 551 133 45
E-post: kundservice@caciocavallo.se
Öppettider: Mån-fre 08.30 – 17.00

 

Andra tjänster

sok_paket

reklamera_gava

faq